lundi 10 juin 2013

Missoni style set by annej

Missoni inspired set by annej
It's been a while since I haven't updated. So here is a big set for you, based on those magnificent Missoni textiles. You will find pillows, poufs, and rugs.
Curtains (Based on Aikea Guinea's mesh : Curtain Walkin. Thank you so much !) are made of different parts : Left, right and center and have 1 sheer part and 1 empty rod so that you may assemble them as you like. 
I hope you enjoy mix and maching them as much as I do.

Style Missoni, set par annej.
Je n'ai pas mis à jour depuis un moment alors voici un gros set pour vous inspiré par les sublimes tissus Missoni. Vous trouverez des coussins, poufs, tapis.
Les rideaux (basés sur le mesh d'
Aikea Guinea's : Curtain Walkin que je remercie vivement.) sont en plusieurs parties : gauche droite et centre et sont accompagné d'un voilage et d'une barre seule afin que vous puissiez les assembler comme bon vous semble.
J'espère que vous apprécierez de les mélanger comme j'aime le faire moi-même.)

 
4 separate zips in single download - 4 zips séparés dans un seul téléchargement
(sims3pack & package zip)


As seen in my entries at Living Sims "Renovation Dreams" contest ...
Vu dans ma participation au concours "Renovation dream" sur Living Sims...  


2 commentaires:

Anonyme a dit…

OMG!!!Amazing!!! =)

annejline a dit…

Thank you dacogh. If you want anything that is not directly downloadable please send me an e-mail via the "contact box" here on the right.